sobota 8. septembra 2012

Koláč s kešu krémom













Potrebujeme: 2,5 hrnčeka polohrubej múky, pol hrnčeka trstinového cukru, kakao, pol hrnčeka olivového oleja, pol hrnčeka sirupu z agáve, rastlinné mlieko, 1 kypriaci prášok do pečiva, štipka soli, hrubá múka na vymastenie plechu, 200 g kešu orechov, 2 dcl kokosového mlieka, kokos, džem, horká čokolád.

Pripravíme si klasické piškótové cesto. V miske rozmiešame múku, cukor, kakao, prášok do pečiva, soľ. Prilejeme sirup z agáve, mlieko a vyšľaháme cesto, ktoré vylejeme do vymasteného a hrubou múkou vysypané plechu. Dáme piecť do rozohriatej rúry približne na 30 mimút. Kakaové, piškótové cesto natrieme džemom podľa ľubovoľného výberu. V miske namočíme kešu orechy do kokosového mlieka na 10 minút. Potom kešu v mlieku rozmixujeme, pridáme kokos a mal by nám vzniknúť hladký, hustý kešu krém, ktorý natrieme na koláč a posypeme nastrúhanou horkou čokoládou.

2 komentáre:

  1. Ahoj, mam hned dve otazky. 1. Kolko toho mlieka do cesta? (som muz, ktory ma s pecenim slabe skusenosti :)
    2. Staci mat tie kesu len 10 namocene? Pri inych receptoch sa uvadza namacanie cez noc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Ospravedlňujem sa za neskorú odpoveď, avšak komentáre som si všimla až teraz:) Mlieko pridávam vždy potreby aby bolo cesto jemne husté, ale keby som to mala odhadnúť na nejakú odmerku, myslím, že to bude približne hnček a pol až dva hrnčeky mlieka. Čo sa týka kešu, ja teda nemám problém nikdy s mixovaním, ak mám kešu namočené 10 minút, samozrejme záleží aj na mixéri. Robievam aj omáčku na cestoviny a vždy postačí max. 15 minút. Používam ale raw kešu, ktoré nepodstúpili žiadne tepelné úpravy, takže je možné, že sú aj mäkkšie. Dúfam, že Ti odpoveď pomôže:)

      Odstrániť